2014. május 31., szombat

#Kritika 3 Maybe

Kritika #3

Maybe #Kritika 3

Nem vagyok senki sem,hogy megmondjam...ez csupán az én véleményem ☺ Én nem a kinézetre megyek hanem az írásra,de mivel Rosetta is pontozta én is fogom :)

Szóval a blogunk második "alanya":
Maybe

Kinézet:
Nem túlzsúfolt,egyszerű és nagyszerű.Egyszerű fekete és imádom a 
fekete színt:D

Fejléc:
Azonnal elragadott.Nagyon szipi-szupi.Főleg,ha ráviszem az
egeret még mozog is.Ezek a mozgó fejlécek nekem kiütik
a 10/20-at is.Nagyon jó :)
10/10

Háttér:
Hát nekem az a véleményem,hogy az egyszerű színű háttér sokkal jobb,mint mondjuk valami nagy LOVE feliratos és a fejlécen is nagy feliratok vannak és túlzsúfolt lenne az egész.A sima fekete pont jó ☺

Modulok:
Szerintem te is tudod,hogy :
10/10 ☺


Összesen:20/20 ☺



Történet:
Neked mit ne mondjak van hozzá tehetséged.Sok olyan blogot olvastam,hogy fájt néhány embernek a lustaság és nem fejti ki bővebben éppen mi történik.De te minden leírtál részletesen.Minőségi blognak mondhatom.Mert te szánsz arra időt,hogy tovább írd és ne hagyd abba hirtelen.Azért néztem a kommenteket is amiket így kaptál és gondolom,hogy te is tudod,hogy amit írsz az nagyon jó.Pl:Vannak itt olyan kommentek amik egészében téged dícsérnek amit írsz,és remélem tudod,hogy ez mind pontosan így van.További sok sikert szeretnék kívánni ☺ Most feldobtad a napomat,mert olvastam egy remek blogot ☺☺☺.És egyáltalán nem sablonos.Hanem érdekes :)

ÖSSZESEN:30/szerintem ez jóval több 30-nál :)

♥~Reni~♥

3 megjegyzés:

  1. Jajj, ez olyan édes.:'))) meghatódtam ezeknél a szép szavaknál:$ annyira köszönöm.:)) fel is iratkoztam, és rendszeresen fogom látogatni a blogotokat:) Ölel: Vivian♥

    VálaszTörlés
  2. Vagyis iratkoznék, ha lenne.:O

    VálaszTörlés
  3. Csak az igazat írtam :)))♥ és oké.

    VálaszTörlés