2014. május 21., szerda

Kritika #2

Bella élete #Kritika 1
Nos tehát mint ahogyan Rosetta le írta ugyanúgy pontozom én is :)

Nem vagyok senki sem,hogy megmondjam...ez csupán az én véleményem ☺ Én nem a kinézetre megyek hanem az írásra,de mivel Rosetta is pontozta én is fogom :)

Szóval a blogunk második "alanya":Bella élete
Kinézet:
Szerintem kérj meg bárkit..esetleg minket is ☺ ,hogy segítsen a kinézetén :)

Fejléc:
Hiányzik a blogodról.Nagyon sajnálom,hogy nincs rajta,mert a fejléc egy nagyon fontos dolog a blogolásban.Lehet te döntöttél így,hogy nem akarsz fejlécet.De ha nem tudod hogyan kell.Szólj és mi segítünk ☺
10/0 Mivel nincs fejléc.

Háttér:
Nem tudom.Így,hogy nincsen fejléc nehéz kritikát alkotni.
5/2,5 De csak azért,mert nincs mivel hasonlítani...

Modulok:
Nincs modul.
5/0

Összesen:20/2,5
Véleményem:Mielőtt rátérek a történetre..Sok olyan ember lesz aki rámegy a blogodra és már megy is el,mert nincs kinézete.A blogban 50% a kinézet és 50% amit írtál.Szóval vagy kérj meg valakit,hogy csinálja meg,vagy csináld meg ha meg tudod ☺☺☺.

Történet:
Nahát figyelj.Ugye van a Zatana meg a Kathrin és ugye jönnek és rögtön rámásznak Castielre.És pofozkodás van.Én nagyon nem értem.Szünetben rögtön rámásznak az újak Castielre??Mikor igazából semmit nem tudnak róla meg hát.Megtudták,hogy Castiel.De a Bella meg felpofozza a lányt meg Castiel is?Az igazgatóiba végeznék.Én belerúgtam egyszer másik bokájába jó kis fejmosást kaptam.DE hát mivel ez egy kitalált történet eltekintek ettől.De én úgy színeztem volna ki a sztorit,,hogy igazgatóiba,meg azért azok a lányok figyelhették  volna napokig is Castielt mert pár perc utána csak úgy rámásznak??Utána Cascica verekszik.Ezek után idegbetegnek állítod be a főszereplőt?Mert felpofoz valakit?Biztos vannak ilyenek,de ez egy ritka eset.Mondjuk a lányok is jó pofátlanok voltak a Zatana meg a másik.A másik ami nagyon megzavart.Nincs eleje a sztorinak .Összességében.Erőszakkal kezdődik.Meg nincs eleje..Hát jah.

10/4-5
Nem számolok átlagot..Ez az én véleményem c:
♥~Reni~♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése